Tuesday, January 20, 2015

NOW EVERYONE CAN KURUS (NECK)! EBOOK PERCUMA!!

Assalammualaikum buat pembaca blog Noona Ash..harap semua sihat belaka.

Pada tarikh 13 Januari 2015, group kami telah melancarkan sebuah eBook Now Everyone Can Kurus. Tujuan eBook ini dihasilkan adalah untuk membantu memberi kesedaran kepada rakyat Malaysia tentang bagaimana cara menurunkan berat badan dengan mudah dan secara sihat.

Alhamdulillah, semenjak eBook ini dilancarkan..sudah hampir 30 orang yang berminat dan memberikan feedback yang memberansangkan. Kata mereka ebook ini memang SUPERB!!

Untuk pengetahuan semua, fenomena eBook Now Everyone Can Kurus ni memang sangat-sangat menakjubkan. Ini kerana dalam masa 2 hari sahaja selepas ia dilancarkan lebih darpda 10 000 telah ditempah dan diedarkan. 

Nak tahu sebab apa eBook ni menjadi fenomena?

Ini kerana ia merupakan kisah benar yang dikongsikan oleh penulis sendiri tentang bagaimana beliau dapat menurunkan berat badan beliau sebanyak 11.5kg dalam masa 100 hari.


Selain itu, gaya penulisan eBook ini sangat santai serta mudah difahami. Tips-tips bagaimana beliau menurunkan berat badan tanpa perlu berlapar dan bersenam teruk memang sangat mengujakan. Maklumlah, bukan semua orang tahan bila tak jumpa nasi kan? Lebih-lebih lagi kita ni tekak orang Malaysia.

Teknik yang beliau amalkan juga ternyata berkesan dan telah membantu ramai orang berjaya menurunkan berat badan mereka sebanayak 10kg sehingga 16kg dalam masa 100 hari.

Mereka ini mengamalkan Formula Mudah M.E.S.T.I Kurus!


CARA UNTUK MENDAPATKAN EBOOK NI

Ada 2 cara jika anda ingin dapatkan eBook ini.

Cara Pertama: 

Anda boleh buat belian RM10
Masukkan ke Akaun:
Maybank 164539012448
Asainah bt Larapiu
ashdnor@gmail.com

ATAU

Cara Kedua:

Dapatkan eBook ni secara percuma. Caranya:
Sila tekan button SHARE sebelum download (diwajibkan kerana ini amanah untuk anda daripada penulis supaya akan ramai lagi yang dapat manfaat)

Selepas membuat pembayaran RM10/ SHARE. Sila download eBook ini di sini:

www.noweveryonecankurus.com/asainah


TUJUAN EBOOK INI DITULIS & DIEDARKAN

Tujuan eBook ini ditulis dan diedarkan adalah disebabkan kesedaran kami terhadap cara hidup rakyat Malaysia yang kebanyakkannya mengalami masalah kegemukan serta obesiti. Statistik juga menunjukkan bahawa Malaysia adalah negara yang paling tinggi di Asia mempunyai rakyat yang obesiti.

Sebab itu eBook ini diberi secara PERCUMA sebagai salah satu aktiviti kemasyarakatan yang prihatin dengan masalah ini dan ingin mengajak rakyat Malaysia supaya mengamalkan cara hidup sihat.

Ramai yang sedia maklum bahawa masalah kegemukan boleh menyebabkan bermacam-macam penyakit. Ini kerana gaya hidup kita yang suka makan tetapi kurang bersenam.

Ada yang nak kurus tapi masih juga tak kurus-kurus..kenapa ye?
"Dah makan macam-macam ubat kurus tapi tak kurus jugak.."

Ada yang cuba bandingkan diri dengan orang lain.
" Aku rasa badan aku ni takdelah gemuk sangat kalau nak dibandingkan dengan badan dia tu.."

Ada juga yang cuba sedapkan hati sendiri..
"Alahh..tak kisah ler kalau aku gemuk pun..janji bahagia.."

Bahagialah sangat! Kalau badan dah kena macam-macam penyakit, bahagia jugakah?

Sudahkah anda bersedia meninggalkan orang-orang yang disayangi? Bersediakah nak tinggalkan anak-anak yang masih kecil, yang masih perlukan kasih sayang anda?

Tepuk akal tanya minda..renung-renungkan dan fikir-fikirkanlah..memang ajal dan maut itu ketentuan Ilahi tapi sejauh mana usaha kita untuk hidup secara sihat.

Sebab itu, saya mohon jasa baik anda para pembaca NoonaAsh.Blogspot.Com supaya bantu kami dengan klik button SHARE di bawah ini. Dengan berbuat demikian semoga kita dapat membantu rakyat Malaysia supaya dapat jadi kurus dan sihat.

Mungkin ada di antara rakan-rakan kita di luar sana berjaya menurunkan berat badan mereka dan hidup  lebih sihat disebabkan perkongsian eBook ini. 

Semoga eBook ini bermanfaat dan dapat membantu ramai orang disekeliling kita, In Sha Allah.

Selamat Membaca!

Asainah bt Larapiu
"Now Everyone Can Kurus"
"Jom Kurus & Sihat"






0 comments: