Wednesday, April 20, 2016

BERSIARAN LANGSUNG DI MHI TV3 BERSAMA TEAM FREELETICS MALAYSIA

Asssalammualaikum dan salam sejahtera..

Harap semua pembaca blog Noona Ash sentiasa sihat dan ceria ok!

Entri kali ini, saya nak berkongsi dengan kalian semua tentang keseronokkan saya dan rakan-rakan kerana berpeluang bersiaran secara langsung di dalam rancangan Malaysia Hari Ini (MHI) di TV3 bersama-sama Team Freeletics Malaysia pada 11 April 2016.

Kisah dah berlalu seminggu yang lepas dan baru berkesempatan nak update kat dalam blog ni hehehe.



Macam mana saya boleh terlibat dengan komuniti Freeletics Malaysia ni?

Nanti saya ceritakan kat entri lain ye sebab kalau nak cerita dalam ni macam tak sesuai kot.

Cuma yang saya nak kongsikan kepada korang, saya adalah salah seorang peserta program Core2BeFit 1.0 yang dianjurkan oleh Team Freeletics Malaysia yang bermula pada 26 Mac 2016.



GAMBAR-GAMBAR SEMASA SESI BERMULA SEHINGGA SELESAI


Bermula sesi pemanasan




'Dynamic Warm Up'


Mr President aka Coach Besar sedang memerhati anak-anak didik 
buat demo senaman Freeletics


Memberi penerangan kepada Pengacara tentang Diari Diet
yang digunakan dalan program Core2BeFit 1.0


Apa agaknya yang direnung Jemah-Jemah tu?


Setelah program selesai


Bergambar di hadapan Sri Pentas



We are FREELETICS GIRLS!


Ber'Wefie' hahihu


Ajak sekali pengacara ber'wefie'


Ajak Shiro pun keluar dari konti Hot FM layan kitorang miahaha!


I'm fit..we're fit! (clap..clap)
FREELETICS MALAYSIA!


SAKSIKAN VIDEO LIPUTAN SECARA LANGSUNG DI TV3


VIDEO 1


VIDEO 2


VIDEO 3




Jika korang ingin mempelbagaikan aktiviti kesihatan dan ingin mencuba sesuatu yang baru, bolehlah cuba senaman Freeletics ni. Saya jamin korang pasti akan seronok.

Saya doakan semoga anda fit, kurus dan sihat!

I'm fit..we're fit! (clap..clap)


Noona Ash.


Feel free untuk tekan button SHARE jika anda rasa entri ini bermanfaat untuk anda dan orang lain.



0 comments: